STHLM

Jag kom hem från Stockholm i fredags med världens influensa, det var inte de roligaste timmarna på tåget hem kan jag tala om och att vi blev två timmar försenade gjorde inte saken bättre. Förutom hemresan och influensa hade vi det så himla kul i huvudstaden, kan inte minnas när jag skrattat så mycket. Lär säkert får några extra år efter de dagarna! Influensan kom verkligen på världens sämsta tidspunkt då jag skulle vara modell på ett evenemang på The Tivoli på Lördagen plus att jag fortfarande inte är klar med kollektionen som ska visas om exakt en vecka nu! Stressen är total samtidigt som jag inte orkar göra ett dugg. Nu håller jag tumarna för vårsolen som skiner just nu kan få bort min förkylning med dunderfart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0