PÄRNU



















Jag bestämde mig inför denna resan att lämna kameran hemma eftersom att det har blivit en väldans massa fotande den senaste tiden men min gamla digitalkamera fick ändå hänga med så att jag fick lite minnen från Estland och så att jag kunde visa er vad jag hittat på. Lite smådåliga mobilbilder slängde jag också in.

Resan var i alla fall hysteriskt rolig, har inte skrattat så här mycket på år och dag. Vi fick till och med en kommentar på flygplatsen i Tallinn som antydde på att andra lagt märke till det konstant fnittrande luciagänget. Annars har dagarna varit fyllda med luciaframträdande på bland annat barnhem, dagis, sjukhus och i rådhuset, tre rätters middagar två gånger om dagen, karaokebar (där vi gjorde succé), snö (!!!), Fashion TV, dagliga pyjamaspartyn och galet billig shopping.

En resa som jag kommer att få svårt att glömma och jag hoppas att jag aldrig gör det heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0