Another Crazy friday

 

Idag är en sådan dag då man verkligen önskar att man hade haft en sådan där steg räknare, så slut som jag är i mina fötter och ben skulle jag tro att jag skulle slå något slags rekord!

Nu är det i alla fall fredag och en härlig helg med plugg väntar, men vet in vad?! Det är inte endast plugg av den tråkigare sorten som nalkas, nej för jag ska även få ihop ett par konstnärliga halsband!

Så snart kommer Madebyirma fyllas med spektakulära halsbands bilder.

Nu mina få men ack så fina läsare har ni fått något att se fram emot och med de orden tackar jag för mig, puss och kram.

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: mam

Ska bli mycket spännande att se vad du hittar på denne gången.

Puss!!!

2010-05-08 @ 17:24:05
Postat av: irma

Tycker jag med :D

2010-05-08 @ 18:12:37
URL: http://irmash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0