A gooood day!



Hej hej min kamera är död, helt och hållet urladdad och eftersom jag inte gör inlägg utan bilder så blir det en fin Jimmy Backius bild.
Idag har det i alla fall varit en otroligt bra dag, det börjar med att jag slutar 09.30 men stannar kvar på skolan och jobbar med bild och form uppgifter, sedan kom min kära vän Amanda till min skola och jag visade henne lite av min skola och de som går där, efter ett det begav vi oss ner till city där vi åt lunch och shoppade, ett par timmar senare åkte vi hem till Amanda och fikade, ritade en zebra, spelade gitarr och sjöng till och umgicks med de två gull ungarna Smilla och Elli, Smilla fyller dessutom 3 år imorgon! Grattis Smillis!

Nu måste jag dra och vila upp mig, känner mig helt sliten, dock på ett positivt sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0