DM i Cheerleading!


under pauserna roade vi oss med pom poms!

Albertes lag, som var mycket duktiga även om dom inte vann något!<3

Igår var jag med Albetre, Emma,Tina och Emma och Albertes farmor och farfar på Dm i cheerleading i Malmö.
Det var Alberte och hennes lag som skulle vara med och tävla!
Jag som aldrig har sett på cheerleadign blev positivt chockad, alla var så duktiga och allt det gör är så avancerat!
Det är verkligen inte bara pom poms, korta kjolar och glada miner, det var det såklart också med så mycket mer än det!

imorgon åker jag till Polen :D:S så ni får överleva utan mig 5 dagar, hur nu det ska gå?

Trevlig söndag!
PUSS

Kommentarer
Postat av: mam

Vilka gulliga kycklingar!!!

2009-04-01 @ 17:30:11
Postat av: irmai

SV:visst är vi! :D

2009-04-04 @ 10:42:00
URL: http://irmash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0