WORK IN PROGRESS



MÅSTE erkänna att jag fortfarande är i chock  ifrån i tisdags. Som ni kanske har läst på bloggen så var det i tisdags äntligen dags för min modevisning som jag satte upp tillsammans med mina kära vänner Linn och Elin. Dagen var så extremt stressig och jag fattar inte hur allt lyckades gå så bra. Stora salen på Röda Kvarn blev alldeles full och vi fick till och med skicka upp folk på balkongen. Är så otroligt nöjd med hela vårt projektarbete och visningen. Det kunde nog inte ha blivit bättre.
Ovan ser ni en film av bästis Linn som vi startade modevisningen med, det är en filmatisering av hur vi har arbetat och inte arbetat med projektet, haha.

NU är det bara rapporten som återstår sedan går vi mot nya projekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0