100218

 

 

Såhär såg min väska ut idag, totalt fullproppad med bland annat blommor.

Om jag får säga det själv så ser det väldigt sött ut!

Måste bara berätta vad som hände efter att vi varit i simhallen på idrotten, jag skulle lägga in alla mina saker i skåpet på skolan och på något sätt lyckades jag låsa in mina nycklar, jag tänkte då så klart att det är ingen fara jag hämtar vaktis så fixar han det men icke han slutar nämligen kl.13.00 så jag fick gå och hämta en såg inne i trä och metall salen.

En halv timme senare blev jag och Miranda Överlyckliga när vi efter svett och tårar får upp det satans låset!

Så kan det gå om man inte har ätit lunch och har alldeles för mycket saker med sig till skolan!

Sov gott fina läsare!

 

 


Kommentarer
Postat av: mam

Jag säger bara"Girlpower":)

2010-02-18 @ 22:50:17
Postat av: irma

hahah! Yey!

2010-02-21 @ 13:32:34
URL: http://irmash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0