rose


Den sötaste burk som jag skådat, inuti  finns rosen doftande läppglans.

Känns som att det var år sedan jag bloggade, trist tycker jag, jaja så kan det bli ibland nu blir det friska nya tag!
I veckan har vi projekt vecka på skolan och det innebär kreativ verksamhet all the time, helt underbart!
Jag ska försöka fota lite imorgon och på fredag så att ni får en inblick i vad jag och mina tokiga vänner har för oss.
P torsdag ska jag med Amanda på dans teater, det ska blir mycket skoj och på fredag ska jag Äntligen få njuta av min födelsedags present från Amanda, minns ni vad det var?
Juset! en biljett till Fibes, Oh Fibes! på mejeriet i Lund.
Ska bli helt Fabulous!


Kommentarer
Postat av: amanda

längta längta längta!!!!!!

och förfest på fredag och käka middag å allt mums!

förresten, vi träffas klockan 18.30 imorrn :) det börjar sjuuu, puss puss

2009-11-11 @ 20:10:16
URL: http://amjohannesson.blogg.se/
Postat av: irma

aaa det blir såå najs najs! ja jag såg i tidningen tiden, det stod i HD om föreställningen :) ses imorgon puss puss

2009-11-11 @ 21:57:32
URL: http://irmash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0