veckan!


...

nu så ska jag sammanfatta vecka smått och kort:

Måndag-Onsdag, sjuk sjuk sjuk

Torsdag, kort dag i skolan slutade runt 1, sen var jag och Amanda ute på min balkong och fotade varandra in Underbara klänningar som finns lite överallt i mitt hem!

Fredag, härlig skoldag! hade inte en enda vanlig lektion, antingen var det håla eller så spelades det spel på respektive lektions tid! efter skolan gick jag+Michelle, Fanny och Tom och var personal shopper till Tom det var Kul! sen stack jag till moster och där provade jag ännu lite fler klänningar exempelvis en Christian Dior från antagligen 50 talet! det ni det är inte alla som har gjort det! ;D ni skulle ha sett mitt leende när jag hade på mig den klänningen!

De följande två dagarna av veckan kan ju inte bli mer än bra med solskin och ca 23 grader men det återsår att se!
Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0