Önskelista





En helt egen Macbook, det är nog det jag önskar mig allra mest (Av realistiska och materiella saker)!
Vad skulle stå överst på er önskelista om ni fick önska precis vad ni ville i hela vida världen?

Idag har jag varit nyttig och joggat en tur i skogen, men det gick inget vidare då jag snubblade över en dum sten och skrapade upp vänstra sidan av min kropp och vrickade min högra fot ;D visst känner man säg så smidig när man ligger med ansiktet ner i grus och gamla löv!?
Men jag ger inte upp bara för ett litet fel tramp. no no no.
Jag har nyss nere i köket och mixade ihop den godaste smoothie som jag någonsin har åstadkommit!
banan, hallon, honung, is, lime och naturell yoghurt! lägg dessa ingridienser på minnet tills nästa gång ni befinner er i en mataffär!

Nu ska jag fortsätta min dag med nyttighets tema!
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0