Köpenhamn



dior rosa läppar<3

Jo visst hittade jag skor i Köpenhamn men till rimliga priser, nix!
Hittade ett par underbara stövlar i en liten utsökt butik på en sidogata till ströget, men 2200 danska kr var lite för mycket just då men nu tänker jag faktiskt på att köpa dem nästa gång jag åker in, det är det värt!
Men men det var i vart fall mysigt som vanligt att gå fötterna av sig.
Det vi fick hem var ett ton tidningar, pålägg choklad<3, ett linne från flying A och en huvudvärk!!!

imorgon börjar skolan så nu ska jag förberedda mig på det puss puss ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska vi åka på lördag?

2009-02-23 @ 16:56:25
Postat av: melissa

SV: jag älskar köpenhamn :D

2009-02-24 @ 10:09:24
URL: http://melissablogg.blogg.se/
Postat av: irma

S:samma här melissa, Köpenhamn är underbart!

2009-02-24 @ 18:08:20
URL: http://irmash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0