the konsert




Förlåt förlåt förlåt för kass uppdatering, har inget annat än förkylningen att skylla på!
Ja ja, jag får försöka att gottgöra detta med dubbelt upp av uppdatering antar jag.

Tänkte berätta lite om torsdagens "fiasko konsert", det blev inge vidare fiasko, det blev faktiskt riktigt bra!
Vi fick in 4100 kr till vår polen studie resa, wiii!
Torsdagen va såå mysig alla höll på och repetera sina nummer och ja det va riktig Synkopen stämning, jag trodde nästan att den var alldeles borta men nix, där va den! härligt!
Det är i sådana stunder man fasar för skolavslutningen.

puss puss och kika in senare idag så ska jag lova minst ett till inlägg till!


 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sicken flopp, egentligen. Ingen jäkel kom ju ^^'' Men vi fick in pengar va ? Va nog pga din fina... vad-det-nu-heter lapp ^^



Jag va typ apnervös (?) Sista gången hon kan tvinga mej spela ett sånt kass instrument på scen xp



kramar

2009-02-15 @ 09:00:31
URL: http://jagserenbaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0