15 veckor



satt och kolla i en almanacka och börja räkan veckorna till sommar lovet, snacka om jag fick panik när jag såg att det är 15 ynka skol veckor kvar, 15 veckor kvar av grundskolan! goch! som en kompis sa -sen behöver vi inte gå i skolan mer! det känns extremt konstigt, det senaste året har skolan varit ens liv, jag ska ju såklart gå gymnasiet men det kommer kännas helt annorlunda när man vet att man inte behöver det är inget tvång längre.
Gymnasiet kommer bli så kul att gå i samma klass med människor som brinner för samma sak även om jag går i musik klass nu så är det mycket mer allvar på gymnasiet, så känns det i alla fall, jaja nu ska jag sluta tjata, ha en trevlig kväll! puss

Kommentarer
Postat av: mami

Jätte kul att du har kommit igång.

Vill bara HAaaaa det snygggga korallarmbandet.

Puss

2009-02-07 @ 23:22:05
Postat av: Johanna

Aw mag gaad :o 15 ??! de e ju.. lite O.O''



sötaste bilden btw :D <3

2009-02-09 @ 15:58:30
URL: http://jagserenbaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0