Sko/Skolåda





















Så! Nu har jag äntligen lite tid och samvete att blogga och visa er min skolåda och sko!
Jag har gjort allt från grunden, skon formad i lera och lådan av gammal återvunnen kartong, på locket har jag "typ" draperat tyg och knoppen gjorde jag av papir mache.
Lådan är då tänkt som en lough till Audrey Hepburn och runt om i lådan har jag skrivit texten till låten moon river som är med i filmen Breakfast at tiffany's som Audrey Hepburn spelar huvudrollen i.
En liten kortfattad variation om hur jag tänkte när jag fixade och trixade med detta.

Kommentarer
Postat av: mam

Audrey hade säkert älskat denna fina "loughen".

2009-12-09 @ 19:44:08
Postat av: Anonym

I hope so! :D

2009-12-09 @ 22:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0