Malmöfestivalen

 






Lite bilder från Malmöfestivalen i lördags.
iPhoto (som jag på min datorn hanterar mina bilder) konstrar och vill inte lägga upp vissa bilder så jag får antagligen blogga en hel del på den andra datan innan jag har installerat ett annat bildhanterings program :) 

Malmöfestivalen i lördags var mycket lyckan, Veronica Maggio var mycket bra och det är alltid kul att kunna sjunga med på varenda låt! 
Miss Li var ganska tråkig, nästan exakt samma framträdande som i Helsingborg, inte så kul.
TImbuktu var som vanligt grym, en aning synd att man vid det laget var hel slut och inte orkade dansa med i fler låtar än de första två låtarna :( :D 
På torsdag bär det av igen till Malmö stad, då för att se The sounds.
Ser mycket fram emot att se dem, förväntningarna är sky höga med tanke på konserten jag såg sommaren 07.
Men inan dess väntar första skoldagen. på en helt ny skola.

Nej jag ska inte snacka mer om det för tre dagar av sommarlovet återstår och dem ska jag njuta av, till fullo! 
puss puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0