valborg


bild: style.com

ännu en härlig onaturligt varm dag har det varit idag!
Mina ben har redan blivit bruna! :D efter endast två dagar i solen!
idag var själva skoldagen rätt så soft, vi började på dunkers med övning inför slut showen (som jag återkommer med datum och tid om) sedan var det engelska, som följdes av teknik/bild sen var det lång rast som blev piggelin  time!
sen var det dags för sista lektionen som hölls ute i parken! underbart!
när jag kom hem var mina tankar ovanligt kreativa så jag satte igång och målade på min ofärdiga oljemålning!

nyss var jag ute och gick här på Tågaborg och gud så livat det är här, väldig kul att det händer något här uppe för en gångs skull.
Nu ska jag äta lite popcorn, trevlig fortsatt valborgsmässoafton!

puss

Kommentarer
Postat av: m

Så härligt det låter:)

2009-05-01 @ 10:31:34
Postat av: irma

SV: visst gör det, och härligt var det! :D

2009-05-01 @ 10:54:11
URL: http://irmash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0