polen: dag 1


Pauline och Lotta på bussen till Ystad


Jag på bussen

Bak i bussen :D

Min fina rosa resväska!

Foto krig med Michelle på båten mot polen!<3


Jag och Lotta poserar framför kameran på den 8 timmar långa båt färden.


Ute på däck blåste det mycket och varmt var det inte!

hav hav hav

vatten är gott speciellt när man är törstig! Nu har alla hoppat av båten och vi befinner oss nu på Polsk mark! wwiie!

Heeej Gustav!

Bortsett från trångt utrymme, unken lukt, hemsk belysning och äckliga toaletter m.m, fick vi det ganska mysigt på natt tåget till Kracow.

Folk var mer eller mindre överallt! här ser vi Fanny och Tom.

Visst hade vi kul!




hahahah. ja vad mer kan jag skriva om dessa bilderna?

Lite mer lugna tjejer! me and Michelle!

Johan sittandes på stegen!

I vår kupé hängde tom från taket i brist på annan plats!

Vår överfyllda kupé!

så nu har ni sett bilder från första dagen på vår resa till Polen! bilder från resten av dagarna kommer att pluppa upp så småningom!

trevlig söndag kväll!
PUSS

Kommentarer
Postat av: michelle

Guuud va jag saknar det så mycket redan!!! Vill tillbaka :D Känns som det gått ett år redan! :S Ska bli kul att se fler bilder från dig, ska fixa klart mina oxå :D

2009-04-05 @ 20:22:21
URL: http://michelinen.blogg.se/
Postat av: irma

SV:jaa asså jag vill bara tillbaka!!! det var så jäkla kul! tänk att det bara har gått två dagar sen vi kom hem! känns konstigt. vi hörs i veckan om bio och sånt! puss puss<3 längtar efter att se dina bilder!:D

2009-04-05 @ 20:42:13
URL: http://irmash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0