Köpenhamn


på tåget mot Köpenhamn!

mamma på Dan Turèll

Brunch på Café Dan Turèll

Allt detta skulle ner i min lilla mage...

...och ja det mesta åkte ner!

me

suddigt

illum

Kanin på ströget

lovely!

Joe and The juice på magasin.

sport Juice! very najs.

Igår var jag i Köpenhamn ännu en gång!
Det var mycket mysigt med varmt och soligt väder!
Blev inget större köp förutom ett par pennor, dock den bättre sorten :D

Idag har jag varit ute på promenad i två timmar och har mest gått runt här hemma resten av tiden.

Ha en trevlig vår kväll!
Ciao

Kommentarer
Postat av: amand

va myysigt! jag vill ha maten ser så j*vla gott ut!!!

2009-04-09 @ 18:47:15
Postat av: m



Tur det inte blev några inköp nu när dk är sååååå

dyrt suck!!!!

2009-04-10 @ 09:40:00
Postat av: irma

det var också j'vligt gott! kan rekommendera den restaurangen! lägg Café Dan Turèll på minnet. :D

2009-04-10 @ 10:43:27
URL: http://irmash.blogg.se/
Postat av: amand

I will! :D är allt bra med dig förresten?

hämtat dig från polen resan..?

2009-04-10 @ 11:40:26
Postat av: irma

jodå det är helt ok, uttråkad som fan bara men men :) jag kan inte riktigt fatta att det var en vecka sen vi kom hem från polen, tiden bara rusar iväg! :D hur är det själv?

2009-04-10 @ 11:54:31
URL: http://irmash.blogg.se/
Postat av: amanda

nä javet tiden går så extreemt fort!!

jag har också varit rätt uttråkad men nu börjar ju all påsk tjolahopp så nu händer det lite!

Och snart ska viiii pååååå... MANDOOO DIAAO!!! :D

Jag lääängtar sååååå mycke!

Ha en underbar påsk, puss å kram!

2009-04-11 @ 11:28:22
Postat av: irma

SV:MANDO DIAO!!!!!!!! som jag längtar, har upptäckt en massa bra låtar med dom som jag inte har hört förr!!!

Du får också ha det lovly i påsk dagarna! puss puss <3

2009-04-11 @ 12:38:32
URL: http://irmash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0