Måndag

De senaste helgerna har jag inte ägnat åt något annat än att plugga, träna och varit på lucia repetitioner men nästa helg får jag äntligen reda på vem som faktiskt blir årets lucia 2011 och sedan kommer mer eller mindre hela december vara fullt av uppträdande och massa annat som hör december till. I alla fall blev denna helgen en riktig slappe helg och jag som hade sett fram emot att gå till skolan en aning fick stanna hemma idag då jag börjar känna mig lite krasslig. Men att vara sjuk är ju inte bara negativt, jag fick tid till att skriva min danska artikel och börja plugga på religion prov. Klapp på axeln. Nackdelen med att vara sjuk är väl dock att man lätt skriver sådana här meningslösa inlägg, så dags att avsluta. Punkt.
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0