Sunday Morning



Snacka om att det var en helt underbar dag i Helsingborg idag! Började med att jag tog en joggingtur vid havet, sedan åkte jag och pappa och köpte en cykel till mig som jag är helt kär i nu! Efter cykel köpet åkte vi runt lite och njöt av vädret och insåg återigen hur otroligt vackert Sverige är. Sedan följde jag med pappa till jobbet och fixade ett objektiv i form av fisheye till min lilla digitala kamera, väldigt häftigt blev det. Ska visa senare i veckan!
På eftermiddagen gick jag och söte Malin ner till norra hamnen där vi drack te i solen på Espresso House.
Dagen avslutar vi med Gossip Girl som bara blir bättre och bättre enligt mig!

Kommentarer
Postat av: Emma

Laater nice! Jag sitter paa "jobbet" i Indien:)Vilken cykel har du kopt?

2010-10-18 @ 13:52:23
URL: http://www.jemappelleanemone.bloggspot.com
Postat av: irma

Det va redigt Nice! Hur är det i Indien? har ni det kul på jobbet? :D jag köpte en crescent typ guldig, svart och krämfärgad! :D

2010-10-18 @ 16:09:48
URL: http://irmash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0