Paris: Hotell

 

 

 

Första bilderna från Paris föreställer vårat hotellrum som jag kan garantera är det minsta jag skådat! Resväskan fick vara stängd annars kund vi inte öppna ytterdörren, garderobsdörren gick inte att öppna för att sängen stod i vägen och minibaren tog upp den lilla plats mellan säng och vägg så att man blev tvungen att antingen kasta sig över sängen eller ta ett stort kliv över den för att komma till andra sidan av rummet. Men jag tycker ändå att det var väldigt mysigt och kännes riktigt Parisigt, det är du lite därför man reser, för att inte allt ska vara som hemma.


Kommentarer
Postat av: amanda

Kvinna!! Jag får inte tag i dig. Ring mig!

2010-07-25 @ 10:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0