chacha



 

Min trevliga skoldag bestående av massa hålor och uttråkade elever!

Heej! Här var det dåligt med blogginlägg, min förklaring får vara att jag inte har haft någon vidare inspiration de senaste dagarna.

Lite snabbgenomgång om vad som har hänt de senaste dygnen får vi väl ha

  • Klippte mig, och fick mjuuukt hår.
  • Fatta de det svåraste på matte B kursen.
  • Hade ont i huvudet.
  • Boxades.
  • Var ute och gick en massa.
  • Hade på mig baggy kläder, väldans ovanligt för Irma.
Jag som ni märker har ni inte missat något sensationellt.
Imorgon ska jag träffa Amanda, det ska bli mucho mysigt och jag hoppas att det medför lite granna inspiration till mig och till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0