Grattis Madebyirma!

Igår, 6/2 2010 Fyllde Madebyirma 1 år!

Känns ganska så märkligt att jag har suttit och gjort ett inlägg mer eller mindre varje dag i ett år, är stolt över mig själv! :D

Jag borde ha en lite 1års fest, eller man kan nog säga att jag och Amanda hade en omedveten bloggfest här igår då la roux spelades på hög volym med basen i botten och vi hoppade runt okontrollerat!

Jag hoppas att jag har inspirerat er och att det alltid känns kul besöka min blogg!

Grattis Madebyirma, jag håller tummarna för ett ytterligare år och många där till!

 


Kommentarer
Postat av: mam

Grattis,grattis du är sååå duktig.

2010-02-07 @ 19:47:45
Postat av: irma

Tack, Tack! Känner mig duktigt :D

2010-02-08 @ 17:53:44
URL: http://irmash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0