Saint Martins

 

Idag har jag fått information om att bilderna från förra veckan fortfarande håller på att redigeras bara så att ni inte tror att det är jag som håller inne på dem, haha.

Idag har jag även lyssnat på ett lite "föredrag" tillsamman med treorna (jag och Louise och alla treor, det kallar jag ambitiöst!) Det var en tjej som gick på min skola för ca tre år sedan, går nu på Saint Martins i London som berättade om pluggande utomlands och lite sådant.

Det var väldigt inspirerande att höra om utbildningen och om livet i London, ska helt klart söka in dit när jag har tagit studenten!

I alla fall så satt jag och snackade med henne i ungefär en timme efteråt, vi kom fram till att jag och Louise är den nya generationen av henne då vi är det esteter som vill ta dö på ryktet att esteter bara flummar och inte är ambitiösa.

 


Kommentarer
Postat av: mam

Men Cph då?

2010-04-09 @ 10:05:42
Postat av: irma

Man kan väl söka till mer en en skola!?

2010-04-09 @ 17:55:02
URL: http://irmash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0