underbart





Gillar ni min nya header? Teknisk och duktig som jag är hittade jag så klart en lösning på mitt tidigare problem att få en header med endast en bild!
FY som allt flyter idag, först fick jag extrem beröm på bild och form lektionen sedan var jag och Michelle (tjej i min klass) kvar på skolan när vi hade slutat och gjorde klart våra skor i lera och så fick jag till headern och fotade några bra bilder, livet är underbart och ibland en gnutta extra underbart!

Ha en härlig början på helgen! vi ses snart igen.
puss puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-09-25 @ 17:28:36
Postat av: maria

hur fixar du header överhuvudtaget? oteknisk som jag är har jag inte klurat ut det efter typ ett halvår, haha :D

några tips?

2009-09-25 @ 17:29:41
URL: http://lifeintechnicolour.blogg.se/
Postat av: mam

Snyggt!

2009-09-25 @ 17:54:09
Postat av: irma

SV: ja jag förstår dig helt och hållet! det är onödigt komplicerat!

Jag kan ju försöka förklara lite granna, man går in på design och sedan redigera stilmallar, där rullar du ner till header och där står exempelvis storlek på text storlek på själva headern osv. högst upp på själva header avsnittet är det som två parenteser och där i mellan drar du dit en uppladdad bild. väldigt svårt att förklara, jag får visa dig någon gång! :D

2009-09-25 @ 18:22:09
URL: http://irmash.blogg.se/
Postat av: irma

SV: tackar

2009-09-25 @ 18:22:51
URL: http://irmash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0