Gröningen


Gröningen

Pauline!

Nu vet vi hur man grillar med en sådan här! vi tackar paret med tändstickorna! :D

Det blåste vid havet som vanligt!

Pauline var cool i ny frisyr, skin jacka och solglasögon! :D

Lotta i solen!

Michelle och lotta...

...och Fanny i motljus.

dags att grilla machmellows och grill chips med bara en grill pinne :D

Timmarna efter att dessa bilderna blev tagna tillbringade jag Michelle och Pauline med att spela fotboll med typ halva gröningens befolkning! mycket kul och bra sätt för att hålla sig varm!
Jag kom hem vid halv elva och vid den tiden var jag sjukt trött efter en minst sagt händelserik dag!

Idag ska jag fortsätta måla på oljemålningen sen ska jag till min moster och hjälpa henne med en beställning, (hon har en catering och behövde lite hjälp :D) tills dess ska jag förbättre på solbrännan!
puss

Kommentarer
Postat av: michelle

Helt fantastiskt härligt det va :) I går när vi va där, så va dom där igen och ville spela me oss men vi skulle sticka då så det blev inget :( men det va oförglömligt i förrgår, vi måste göra om det snart!

2009-05-03 @ 16:24:11
URL: http://michelinen.blogg.se/
Postat av: irma

hahahahah nej gud så kul att dom var där, om jag skulle varit där skulle jag lätt spelat :D det va jätte kul! så fort det blir bra väder sticker vi ner igen! :D

2009-05-03 @ 16:58:20
URL: http://irmash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0