I Taket Lyser Stjärnorna



Idag var hela synkopen högstadiet och kollade på -I taket lyser stjärnorna.
Alltså sååå bra den filmen var och extremt sorglig, grät hejdlöst ett tag.
Denna dagen var förövrigt mycket bra vi hade endast en lektion och efter skolan gick jag och Michelle på stan och letade efter skolavslutnings klänning utan något vidare resultat, men det var jätte mysigt att gå på stan med Michelle som vanligt, vi gick och fikade på wayne´s och strosade runt med alldeles för tunga väskor.

Nu ska jag kolla på tv och njuta av att det är helg i morgon och att jag kan sova hur länge jag vill!!! najs najs
puss, sov sött

Kommentarer
Postat av: michelle

underbar dag, irmis :) Vi gör det snart igen

2009-05-15 @ 23:27:03
URL: http://michelinen.blogg.se/
Postat av: irma

SV: tack för en super duper fredag miccha!<3

2009-05-16 @ 11:30:11
URL: http://irmash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0