blåst



hallå i stugorna, allt väl med er? så bra. - jo tack själv är det bara bra! :D
Idag blåser det eller snarare stormar det! cyklade nere vid havet när jag skulle hem från stan, och oj oj jag stod alldeles stilla med cykeln! trodde nästan att jag skulle blåsa bort!

På fredag ska vi ha spex foto, för er som inte vet vad detta innebär är det när hela klassen klär ut sig till något fult, fint, kul, crazy eller något liknande och sen tar man ett klass foto på det hela! MYCKET kul!
Vad ska jag då vara... det får ni se på fredag! :D
puss

Kommentarer
Postat av: michelle

Åh, tack så mycket örms! Guud va kul det ska bli på fredga när vi e fixade :) Hoppas det går bra att låna en korsett av din mormor eller moster eller va det nu va :P ses i morgon :) har du gjort klart bellman?

2009-05-06 @ 22:17:20
URL: http://michelinen.blogg.se/
Postat av: maria

det ska bli så kul att se vad alla ska vara! :D

2009-05-07 @ 14:15:43
URL: http://lifeintechnicolour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0