Läxfri kväll!



Känns som att det börjar bli brist på bilder! Gucci får fylla ut!

Idag har det varit en bra dag! :)
gjorde SO-provet som nog gick bra, känns så.
sedan så var jag på bra humör hela dagen och kände mig rätt pigg, detta kan bero på att vi har studie dag på onsdag!
Vardagen blir mycket roligare när man vet att man snart får vara ledig!

japp...
har någon nått tips på hur man kan tillbringa en läxfri kväll på bästa möjliga sätt?
Känns som om jag inte är så bar på sånt, när hade jag sist läxfri och sysslolös kväll?
hm... minns inte!

trevlig måndag på er alla!
PUSS

Kommentarer
Postat av: maria

haha, eller hur, det känns bara konstigt när man inte har läxor att göra! vanligtvis hamnar jag bara framför den lilla datorn då :D

2009-03-16 @ 21:00:41
URL: http://lifeintechnicolour.blogg.se/
Postat av: irma

SV:ja, jag känner mig nästan stressade! :D ja det blir där man hamnar till slut! :D

2009-03-16 @ 21:09:51
URL: http://irmash.blogg.se/
Postat av: mam

Gucci by Irma!!!

2009-03-17 @ 08:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0