sommardagar







Så här kan man sammanfatta de senaste dagarna i bilder och ingen text, man säger ju att en bild säger mer än tusen ord!
Det tycker jag stämmer bra, men bara för att jag tycker om att skriva så ska ni också få en skriftlig beskrivnig...
Igår var jag med Ebba och hade det riktigt kul och mysigt, vi bakade muffins med en massa bär i och sen tog vi med Walter ner på stranden där vi badade, solade och lyssnade på ipod.
Idag har jag läst ut boken syskonkärlek (bra bok förövrigt och sjukt solig), skissat en jätte fin badklädskolektion, bakat ännu mer och sytt en stor värka :) snart ska jag äta lite sen är det meningen att jag ska ta ett kvälls dopp, härligt!

puss 

Kommentarer
Postat av: amanda

jadu den där syskonkärlek är verkligen speciell ;D men bra!

2009-07-01 @ 10:10:08
Postat av: irma

SV: mm märklig och frustrerande! :D

2009-07-01 @ 10:53:45
URL: http://irmash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0