Inne i en skattkista











hihi. Dessa bilderna togs igår när jag och min mammi var hos min moster.
De första tre bilderna dansar jag till Michael Jacksons härliga dansvänliga låtar (anledning till tendens för suddighet, om man nu kan säga så?!) iförd korsett, cowboy hatt och höga byxor. Vi kallar outfitten madonna. som vi skrattade!
De andra två bilderna ska föreställa en äkta spanjorska! jag tycker jag lyckas bra :) haha, lite smått galet och leende framkallande :D

Hela min mosters lägenhet/vindar är en enda stor skattkista, full med små och stora fina saker, så jag fick så klart med mig några små guldpengar hem, dem får ni komma tillbaka hit och ta en titt på lite senare!
Men nu är det så att hon har bestämt sig för att tömma vindarna och detta gör hon genom att ha en loppis under Helsingborgsfestivalen (23/7-25/7) och om jag hade varit ni och inte hade varit släkt med min moster :S :D hade jag definitivt gått och kollat in vad man kan fynda!
Jag återkommer med tid osv! :)

ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0