i'm back, eller tvärtom.

Heeej! jo jag lever och mår myckte bra, det har bara inte funnits tid till bloggning, det får ni ursäkta så mycket!
okej detta är vad som har uppehållt mig under dessa dagarna : Igår och i förgår var jag med min kära vän Amanda.
Jag sov hemma hos henne och när jag vaknade fick jag se detta...!




Jag blev super duper glad -en bra start på dagen! :D

Idag och nu är jag uppe i sommarhuset i Vementorp (uppe i skogen, utanför Örkeljunga).
Jag och rästen som är här har precis kommit hem från cykeltur + Blåbärs plockning.
Imorgon kommer mormor upp och säger hej och på lördag bär det av på loppis och någon stans här emellan ska vi hinna åka ut med båten och ligga på stranden vid sjön! :D

Jag tittar in lite senare ikväll!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0