rumett




Ja som sagt skulle  jag på breakfast klubb kl.14.00  igår, men när jag och Amanda kommer dit efter en cykeltur vid stranden kl.14.00, så har dom redan satt på filmen för typ, 40 minuter sedan + det var inte rätt film + inga våfflor! tråkigt!
I alla fall stannade vi kvar och såg klart psyko filmen och åt fairtrade choklad och drack kålsyrefri och nyttig läsk! det du!
Sen satte någon på Asterix och Obelix på franska, filmen är tydligen gjord av fransmän, fick jag lära mig!
medan filmen rullar spelar jag och Amanda fia med knuff och James Bond.
Efter två timmar som kändes som minst tre cyklade vi hem till mig och sen hem till Amanda.

Kvällen följs av fotografering, toppmodell och lakrits pengar.
hoppas att ni alla får en bra start på veckan och en toppen första dag på lovet!
puss puss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0