GRATTIS MAMMA!



Jag ber 1000 gånger om förlåtelse för USEL uppdatering!
Min ursäkt är ändå rätt okej, jag har nämligen knappast suttit framför datan en sekund de senaste dagarna.
Varför undrar ni kanske, det är bland annat för att jag knappt varit hemma vissa dagar och att mina lärare tycker om att ge läxor och lite andra saker som har distraherat mig bort från datan och blogg skrivandet!
Detta har lätt till att jag är Extremt sugen på att blogga!!!

Men nu ska jag säga GRATTIS till min söta mamma som fyllde år i torsdags!
GRATTIS MAMMA! jag älskar dig!
säg grattis ni med vet ja! jag lovar att framföra det! :)

Jag hade täkt att göra minst ett till inlägg idag så kika förbi senare! puss och ha en fortsatt mysig lördag!

Kommentarer
Postat av: maria

haha, grattis eva! :D

2009-02-28 @ 17:08:14
URL: http://lifeintechnicolour.blogg.se/
Postat av: michelle

grattis grattis eva! Jag håller med, bitmärken är verkligen inne nu! Såååå hett! :)

2009-02-28 @ 21:54:13
URL: http://michelinen.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-03-01 @ 12:22:15
Postat av: mam

Grattis på MIG själv HUUUURRRRAAAAA!!!!!!

2009-03-01 @ 15:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0