påsk middag nr.2


utfyllnads bild!

idag ska jag ut på landet och äta ännu en påsk middag :D
jag hoppas att det blir trevligt och att jag kan få en eller två timar i solen!

gårdagens påsk middag var mysig och jag var sååå mätt när vi gick hem vid tolv tiden :D
full proppad med sill, ägg, bröd, paj, ost mm. så i morse tog jag ännu en sväng ut i Pålsjö skog för att bättra på konditionen!
Detta har faktiskt börjat bli en vana, en bra vana som dom säger i reklamerna :D
Nej nu väntar duschen och sen ska min mage ännu en gång fyllas ;D

puss och kram
Ciao

Kommentarer
Postat av: m

Visst är det mysigt med påsken mmmmm..........

2009-04-12 @ 12:40:28
Postat av: amand

du är så duktig så jag mår dåligt... ut och springa sådär!!! hur hittade du motivationen?? ;D

2009-04-12 @ 21:29:37
Postat av: irma

hahah nemen tack du :D ja du det är bara att gå ut, sen efter ett tag så är man helt inne i det och kan inte sluta! ;D ut och spring med dig vet ja! :D kramis!

2009-04-12 @ 22:37:26
URL: http://irmash.blogg.se/
Postat av: irma

SV: mys mysigt är det!

2009-04-12 @ 22:38:49
URL: http://irmash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0